Senarai nama yang akan berkhatan beramai-ramai pada musim luruh september ini..

Wednesday, March 7, 2012

Selamat Kembali, Zamil Afiq Zulkifli

Assalamualaikum w.b.t. dan Salam Perkenalan Semua.

Selamat Datang ke Diari Zamil Afiq Zulkifli.
Mungkin ada yang tertanya-tanyakan, kemana perginya entry saya sebelum2 ni kan.
Buat masa ini, semua entry tersebut telah pun terdelete dengan secara tidak sengaja.

Saya akan sedaya upaya untuk mendapatkan kembali entry tersebut dalam masa yang terdekat ini.

Lama sungguh saya tidak menulis di rutin peribadi saya disini.
Mungkin disebabkan telalu sibuk dengan urusan kerja, ditambah pula dengan kehadiran cahaya mata baru memaksa saya untuk berundur diri seketika.

Baiklah, mulai saat ini, saya berazam untuk lebih kerap singgah di laman diari maya ini.

Sebagai tanda penghargaan kepada pembaca setia Diari Zamil Afiq Zulkifli ini,
terimalah sumbangan yang tidak seberapa ini.


sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Sekadar memberi pandangan. Tak perlulah nak baling batu sorok tangan. Perkenalkan diri.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin